Умови гарантійного обміну чи повернення товару
Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що всі товари сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією від виробника. Компанія Svitlo Center гарантує якість та надійність всього асортименту товару, що розміщено у інтернет-магазині. Якщо виникли питання стосовно якості товару, звертайтеся за телефонами, що розміщені на сайті, або пишіть на пошту info@svitlocenter.com.ua
Якщо ви бажаєте повернути справний товар:
Повернення товарів, придбаних на сайті www.svitlocenter.com.ua здійснюється згідно зі статтею №9 Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець має право повернути або обміняти справний товар належної якості протягом 14 календарний днів з дня здійснення покупки при дотриманні наступних умов:
- Перевірте наявність чеку про покупку та повну комплектацію придбаного товару. Комплектація має бути повною
- З дати покупки, що вказана у чеку, не минуло 14 календарних днів до дня зворотнього відправлення логістичною компанію
- Переконайтесь, що Ви не користувались товаром й він не втратив свого товарного вигляду
- Перевірте, що придбаний товар та його пакування (упаковка) без пошкоджень та у повній комплектації
- Зверніться до менеджерів компанії з вимогою на повернення товару за телефонами, що розміщені на сайті, або напишіть на пошту info@svitlocenter.com.ua. Ми не несемо відповідальність за товари, відправлені без попереднього узгодження з менеджерами компанії
- Надішліть товар логістичною компанією за реквізитами, що Вам надав менеджер. Звертаємо Вашу увагу, що у разі повернення товару за не гарантійними випадками, вартість послуг логістичної компаніїї сплачує відправник
Для здійснення гарантійного обміну необхідно:
Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, встановленого для даного товару. Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, яка вказана у товарній накладній (чеку).
- Перевірити наявний, правильно і без помарок та виправлень, заповнений гарантійний талон, у якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації
- Перевірте наявність чеку про покупку та повну комплектацію придбаного товару. Комплектація має бути повною
- Перевірте, що з дати покупки, що вказана у чеку, не минув строк гарантії на товар, що зазначений на упаковці товару або у гарантійному талоні. Кінцевою датою слід вважати дату зворотнього відправлення логістичною компанію
- Зверніться до менеджерів компанії з вимогою на повернення товару за телефонами, що розміщені на сайті, або напишіть на пошту info@svitlocenter.com.ua. Ми не несемо відповідальність за товари, відправлені без попереднього узгодження з менеджерами компанії
- Надішліть товар логістичною компанією за реквізитами, що Вам надав менеджер. Звертаємо Вашу увагу, що у разі повернення товару за не гарантійними випадками, вартість послуг логістичної компаніїї сплачує відправник
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур’єра зобов’язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від’їзду кур’єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування та повернення товару не виконується, якщо:
Товар неналежної якості не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:
- Загублений або не заповнений гарантійний талон
- Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
- Виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття
- Порушені заводські пломби
- Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- Сплив строк повернення товару
- Сплив термін гарантії на товар
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару.
Повернення грошових коштів
Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.
Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити:
• назва банку;
• МФО банку;
• ПІБ одержувача коштів;
• код отримувача коштів (ЄДРПОУ банку або ІПН одержувача);
• розрахунковий рахунок одержувача (банку);
• призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ одержувача).