Гарантія та повернення

Умови гарантійного обміну чи повернення товару

   Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що всі товари сертифіковані та забезпечені фірмовою гарантією від виробника. Компанія Svitlo Center гарантує якість та надійність всього асортименту товару, що розміщено у інтернет-магазині. Якщо виникли питання стосовно якості товару, звертайтеся за телефонами, що розміщені на сайті, або пишіть на пошту info@svitlocenter.com.ua

Якщо ви бажаєте повернути справний товар:

Повернення товарів, придбаних на сайті www.svitlocenter.com.ua здійснюється згідно зі статтею №9 Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець має право повернути або обміняти справний товар належної якості протягом 14 календарний днів з дня здійснення покупки при дотриманні наступних умов:

  • Перевірте наявність чеку про покупку та повну комплектацію придбаного товару. Комплектація має бути повною
  • З дати покупки, що вказана у чеку, не минуло 14 календарних днів до дня зворотнього відправлення логістичною компанію
  • Переконайтесь, що Ви не користувались товаром й він не втратив свого товарного вигляду
  • Перевірте, що придбаний товар та його пакування (упаковка) без пошкоджень та у повній комплектації
  • Зверніться до менеджерів компанії з вимогою на повернення товару за телефонами, що розміщені на сайті, або напишіть на пошту info@svitlocenter.com.ua. Ми не несемо відповідальність за товари, відправлені без попереднього узгодження з менеджерами компанії
  • Надішліть товар логістичною компанією за реквізитами, що Вам надав менеджер. Звертаємо Вашу увагу, що у разі повернення товару за не гарантійними випадками, вартість послуг логістичної компаніїї сплачує відправник

Для здійснення гарантійного обміну необхідно:

Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом усього гарантійного терміну, встановленого для даного товару. Початком гарантійного терміну є дата продажу товару, яка вказана у товарній накладній (чеку).

  • Перевірити наявний, правильно і без помарок та виправлень, заповнений гарантійний талон, у якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації
  • Перевірте наявність чеку про покупку та повну комплектацію придбаного товару. Комплектація має бути повною
  • Перевірте, що з дати покупки, що вказана у чеку, не минув строк гарантії на товар, що зазначений на упаковці товару або у гарантійному талоні. Кінцевою датою слід вважати дату зворотнього відправлення логістичною компанію
  • Зверніться до менеджерів компанії з вимогою на повернення товару за телефонами, що розміщені на сайті, або напишіть на пошту info@svitlocenter.com.ua. Ми не несемо відповідальність за товари, відправлені без попереднього узгодження з менеджерами компанії
  • Надішліть товар логістичною компанією за реквізитами, що Вам надав менеджер. Звертаємо Вашу увагу, що у разі повернення товару за не гарантійними випадками, вартість послуг логістичної компаніїї сплачує відправник

Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур’єра зобов’язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від’їзду кур’єра претензії з цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування та повернення товару не виконується, якщо:

Товар неналежної якості не підлягає гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:

  • Загублений або не заповнений гарантійний талон
  • Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • Виріб має сліди механічного пошкодження або розкриття
  • Порушені заводські пломби
  • Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • Сплив строк повернення товару
  • Сплив термін гарантії на товар

Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти у документації до придбаного товару.

Повернення грошових коштів

Повернення грошових коштів здійснюється банківським переказом на картковий рахунок фізичної особи.

Для отримання коштів, будь ласка вкажіть реквізити:
• назва банку;
• МФО банку;
• ПІБ одержувача коштів;
• код отримувача коштів (ЄДРПОУ банку або ІПН одержувача);
• розрахунковий рахунок одержувача (банку);
• призначення платежу (повинно містити номер карткового рахунку та ПІБ одержувача).

КОШИК

close